سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موضوعات
آمار بازید

بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 60391
درباره ما

ایجاد کننده وبلاگ :


تنفس جنینی در ورزشهای رزمی 

در ورزشهای رزمی و در تمرینات هوازی ، کنترل تنفس یکی از مهمتریم مسائل می باشد ، تنفس جنینی تکنیکی است که به شما اجازه می دهد تا نیروی کی QI   یا چی CHI   را در محدوده ی دان تیان Dan Tian  واقعی یا ( محدوده ی شفا بخش) در ناحیه ی وسط شکم خود ، ذخیره کنید و انرژی درونی خود را به مقدار بیشتری انباشته سازید .

امروزه به دان تیان تحتانی، تنفس ثانویه می گویند که در این نوع دان تیان، بدن شما قادر به ذخیره ی شار بیوالکتریکی ( الکتریسیته ی زیستی ) می باشد.

کی عبارت است از انرژی یا نیروی حیاتی که درون تک تک سلول های بدن ما وجود دارد اگر چه نمی توان بطور واضح آنرا تعریف کرد اما می توان ادعا کرد که شامل مقدار زیادی شار بیو الکتریکی می باشد که متابولیسم های بدن آنرا تولید کرده اند و هنگامیکه ذخیره سازی این انرژی ( الکتریسیته ی زیستی ) به حداکثر برسد نیرو یا قوه ی حیاتی که به وسیله ی بدن آشکار می شود افزایش می یابد و در آن صورت بطور طبیعی از سلامتی و طول عمر بیشتری برخوردار خواهیم شد.

در هنرهای رزمی برای رسیدن به این مهم باید با تمرینات فیزیکی ، کنترل تنفس و مدیتیشن این انرژی حیاتی را بهبود بخشیده و با پاکسازی ذهن و دستیابی به درجه ای بالاتر از تمرکز به افزایش بازدهی و کیفیت بالاتر انرژی کی دست یابیم.



دسته بندی :